همواره ازدواج و جدایی ستارگان یکی از موضوعات جذاب برای مخاطبان سینماست.


 

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ سایت کافه سینما چند طلاق

پرسروصدای سینما را در گزارشی یادآوری کرده که در ادامه می خوانید:


 

نیما بانکی / لیلی رشیدی

لیلی رشیدی و نیما بانکی چند سالی می شود که از یکدیگر جدا شده اند. نیما بانکی را اگر از «پراید تهران یازده» به یاد نداشته باشید، در آگهی های سامسونگ با لباس برزیل یا با کت و شلوار در حالی که پایش را از قاب ال سی دی بیرون گذاشته، دیده اید. حاصل زندگی مشترک این دو، پسری است که با مادرش پیش خانواده رشیدی زندگی می کند.


 

 



داریوش فرهنگ / سوسن تسلیمی

فرهنگ و تسلیمی از طریق گروه تئاتر پیاده با همدیگر آشنا شده بودند، پس از مدت ها زندگی مشترک سرانجام فرصت پیدا کردند تا در فیلم «شاید وقتی دیگر» ساخته بهرام بیضایی، نقش زن و شوهر را بازی کنند. تسلیمی، پس از این فیلم، همراه فرزندش عازم سوئد شد و امروز یکی از چهره های سرشناس تئاتر سوئد است اما داریوش فرهنگ مانده و فیلمسازی و بازیگری را تا امروز ادامه داده است.


 

 


خسرو شکیبایی / تانیا جوهری

شاید خیلی ها ندانند که شکیبایی در دهه 40 کار خودش را با دوبلوری شروع کرد و پس از ناکامی در این رشته به تئاتر رفت و سال ها گذشت تا دوباره با فیلم «خط قرمز» مسعود کیمیایی به سینما بازگشت. تانیا جوهری هم در همان سال های دهه 50 بازیگر تئاتر بود. این رابطه که منجر به ازدواج شد، چندان خبرساز نبود؛ چون هیچ یک از این دو، آدم های معروفی نبودند و در سال های بعد در حرفه شان سرشناس شدند.


 


 



ابوالفضل پورعرب / آناهیتا نعمتی

زمانی که ابوالفضل پورعرب با آناهیتا نعمتی ازدواج کرد، بازیگر بسیار معروفی بود. از آنطرف، آناهیتا نعمتی تازه با فیلم خوش ساخت «هیوا»، ساخته رسول ملاقلی پور، وارد سینما شده بود و به عنوان یک چهره جوان و با استعداد، اول راه بود. از طلاق این دو حدود 8 سال می گذرد.

 


 



بابک ریاحی پور / مهتاب کرامتی

بابک ریاحی پور یکی از معروف ترین نوازنده های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می کند. مهتاب کرامتی از سال 1377 با بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» پایش به سینمای ایران باز شد. جالب اینکه ریاحی پور زودتر از کرامتی به سینما آمده بود. او در سال 1374 برای موسیقی فیلم «فاتح» نوازندگی کرده بود؛ کاری که بعدها ریاحی پور کمتر سراغ آن رفت ولی مهتاب کرامتی با جدیت، حضور در سینما و تلویزیون را ادامه داد و خیلی زود به ستاره سینمای ایران تبدیل شد. حالا مهتاب کرامتی تنها زندگی می کند و علاوه بر بازیگری و فعالیت در یونیسف، در یک موسسه طراحی و تولید لباس هم حسابی مشغول است.


 


 


 

 

منبع: تماشا


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, | 14:23 | نویسنده : مانا |

نيما بانکي/ ليلي رشيدي
خانم رشيدي سواي اين که دختر احترام‌السادات برومند و داود رشيدي است و از بچگي در محافل هنري بزرگ شده، بازيگر خوبي هم هست. بيشتر ما او را با «مادرخانمي زي‌زي‌گولو» مي‌شناسيم. اما بعضي‌ها شايد بولتن جشنواره فيلم کودک را به ياد بياورند که عکس‌هاي کودکي او را در کنار ليلا حاتمي به چاپ رسانده بود. اين دو ليلي و ليلاي محبوب، از کودکي همبازي بوده‌اند؛ هرچند بعدها، ليلي يک چهره تلويزيوني شد اما ليلا يک ستاره سينما. ليلي رشيدي همسر پيشين نيما بانکي است که به اندازه رشيدي مشهور نيست اما در عکاسي استعداد داشت و رفته‌رفته در کارش به موفقيت دست پيدا کرد تا اين‌که امروزه به چهره‌اي مطرح در عالم تبليغات تبديل شده است. نيما بانکي را اگر از «پرايد تهران يازده» به ياد نداشته باشيد، در آگهي‌هاي سامسونگ با لباس برزيل، يا با کت و شلوار در حالي که پايش را از قاب ال‌سي‌دي بيرون گذاشته، ديده‌ايد. حاصل زندگي مشترک اين دو، پسري است که با مادرش پيش خانواده رشيدي زندگي مي‌کند.

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/64270_4644363313353_1190386761_n.jpg
سوسن تسليمي/داريوش فرهنگ
سي و پنج سال پيش، داريوش فرهنگ آدم خيلي معروفي بود و سوسن تسليمي را کسي نمي‌شناخت، اما پس از ازدواج و در سال‌هاي دهه شصت، ماجرا برعکس شد و تسليمي شهرتي فراوان پيدا کرد. در اين سال‌ها اگرچه داريوش فرهنگ فيلمساز بود و بعضي کارهايش خيلي مطرح شد، اما حضور ثابت تسليمي در فيلم‌هاي بهرام بيضايي، اين بازيگر هنرمند را به اوج رساند. اين دو که از طريق گروه تئاتر پياده با همديگر آشنا شده بودند، پس از مدت‌ها زندگي مشترک سرانجام فرصت پيدا کردند تا در فيلم «شايد وقتي ديگر» ساخته بهرام بيضايي، نقش زن و شوهر را بازي کنند. تسليمي، پس از اين فيلم، به همراه فرزندش عازم سوئدشد و امروز يکي از چهره‌هاي سرشناس تئاتر سوئد است. اما داريوش فرهنگ مانده و فيلم‌سازي و بازيگري را تا امروز ادامه داده است.

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/551455_4644364073372_1906356057_n.jpg

خسرو شکيبايي/تانيا جوهري
شايد خيلي‌ها ندانند که شکيبايي در دهه 40 کار خودش را با دوبلوري شروع کرد و پس از ناکامي در اين رشته به تئاتر رفت و سال‌ها گذشت تا دوباره با فيلم «خط قرمز» مسعود کيميايي به سينما بازگشت. تانيا جوهري هم در همان سال‌هاي دهه 50 بازيگر تئاتر بود. اين رابطه که منجر به ازدواج شد، چندان خبرساز نبود؛ چون هيچ يک از اين دو، آدم‌هاي معروفي نبودند و در سال‌هاي بعد در حرفه‌شان سرشناس شدند. شکيبايي کماکان يکي از بازيگران محبوب و سرشناس سينماي ايران است اما تانيا جوهري در سال‌هاي اخير بسيار کم‌کار شده است. جالب است که مشهورترين فيلم شکيبايي يعني«هامون»، داستان مرد روشنفکري است که تمايلي براي جدايي از همسرش ندارد اما زن و خانواده‌اش اصرار دارند که اين جدايي هر چه زودتر اتفاق بيفتد.

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/17912_4644364713388_1847934773_n.jpg

آيدين آغداشلو/شهره آغداشلو
آيدين آغداشلو که نقاش، طراح، گرافيست و نويسنده‌اي تواناست، سال‌ها قبل، پس از يک ازدواج ناموفق و در حالي که دختري به نام تارا داشت، با شهره آغداشلو ازدواج کرد. شهره در فيلم‌هاي علي حاتمي (سوته‌دلان) و عباس کيارستمي (گزارش) بازي کرده بود و با تحسين مواجه شده بود و کم‌کم داشت به بازيگري توانا تبديل مي‌شد. شهره آغداشلو که با بازي در فيلم «خانه‌اي از شن و مه» و نامزدي اسکار، امروزه يک بازيگر معتبر در عرصه جهاني است، از آيدين جدا شد و مجددا ازدواج کرد و خدا دختري به او داده که ظاهرا آن هم اسمش تارا است. شهره آغداشلو در تمام گفت وگوهايش همواره از آيدين آغداشلو به عنوان کسي ياد کرده است که دوران سعادتمندي را با هم سپري کردند؛ بر خلاف عادت بسيار زشتي که خيلي‌ها دارند و پس از جدايي، با لحني زننده درباره همسر سابقشان صحبت مي‌کنند. ظاهرا نه ازدواج و نه جدايي اين دو، در مسير پيشرفت حرفه‌اي‌شان هيچ تاثيري نگذاشته و هر دو همچنان از چهره‌هاي فعال در حيطه کاري خود هستند.

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/522100_4644365433406_526551711_n.jpg

ابوالفضل پورعرب/ آناهيتا نعمتي
زماني که ابوالفضل پورعرب با آناهيتا نعمتي ازدواج کرد، بازيگر بسيار معروفي بود. او محبوبيتش را که با بازي در فيلم «عروس»، ساخته‌ي بهروز افخمي، به دست آورده بود؛ تا سال‌ها حفظ‌کرد. از آن طرف، آناهيتا نعمتي تازه با فيلم خوش‌ساخت «هيوا»، ساخته‌ي رسول ملاقلي‌پور، وارد سينما شده بود و به عنوان يک چهره جوان و بااستعداد، اول راه بود. از اين ماجرا حدود 8 سال مي‌گذرد. ابوالفضل پورعرب از آن زمان، سير نزولي را در کارش تجربه کرد و آناهيتا نعمتي هم در حاشيه‌ي سينماي ايران به کار خود ادامه داد. حالا اين روزها پس از سال‌ها جدايي اين زوج هنرمند، هم آناهيتا نعمتي دوباره به سينماي جدي بازگشته و هم ابوالفضل پورعرب در تلويزيون پرکارتر شده است.

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/554939_4644365793415_1785108848_n.jpg
بابک رياحي پور/مهتاب کرامتي
بابک رياحي پور يکي از معروف‌ترين نوازنده‌هاي ايراني با ساز تخصصي گيتار باس است و در زمينه موسيقي راک فعاليت مي‌کند. او در آلمان موسيقي را آموخته، آن را در ايران ادامه داده و با خواننده‌هايي مثل محمد نوري و گروه‌هايي مثل اوهام و آويژه که نوعي موسيقي تلفيقي را دنبال مي‌کرد‌ه‌اند، همکاري داشته است. مهتاب کرامتي از سال 1377 با بازي در فيلم «مردي از جنس بلور» پايش به سينماي ايران باز شد. جالب اين که رياحي پور زودتر از کرامتي به سينما آمده بود. او در سال 1374 براي موسيقي فيلم «فاتح» نوازندگي کرده بود؛ کاري که بعدها رياحي پور کمتر سراغ آن رفت. ولي مهتاب کرامتي با جديت، حضور در سينما و تلويزيون را ادامه داد و رشد کرد و خيلي زود به ستاره سينماي ايران تبديل شد. حالا مهتاب کرامتي تنها زندگي مي‌کند و علاوه بر بازيگري و فعاليت در يونيسف، در يک موسسه طراحي و توليد لباس هم حسابي مشغول است

 

 

فريبرز عرب نيا/آتنه فقيه نصيري/ مرحومه عسل بديعي
اين 3 بازيگر، معروف‌تر از آن هستند که بخواهيم معرفي‌شان کنيم. فريبرز عرب‌نيا به ترتيب با آتنه فقيه‌نصيري و عسل بديعي ازدواج کرد و از آن‌ها جدا شد.عرب‌نيا که اغلب، او را با بازي‌هاي چشمگيرش در فيلم‌هاي مسعود کيميايي، مانند«سلطان» و «ضيافت»، به خاطر مي‌آورند، در فيلمي با موضوع طلاق نيز ايفاي نقش کرده است. او در اين فيلم (هزاران زن مثل من)، از همسرش (نيکي کريمي) جدا شده و مانع احقاق حق او براي تصاحب بچه مي‌شود. آتنه فقيه‌نصيري نيز که در فيلم‌ها و سريال‌هاي متعددي ايفاي نقش کرده است، با بازي خوبش در نقش «خاله سارا» در يک سريال تلويزيوني، نگاه‌ها را به خود متوجه کرد. درخشش عسل بديعي نيز از بازي در فيلم «بودن يا نبودن»، ساخته‌ي کيانوش عياري، شروع شد.

http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/644242_4644367713463_1676559872_n.jpg


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, | 19:10 | نویسنده : مانا |

"سارا خوئيني‌ها" بازيگر "کلاه پهلوي" تولد خود را در اولين روز بهار جشن گرفت.


به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران، "سارا خوئيني‌ها" بازيگر توانمند عرصه هنر در اولين روز بهار سال در تهران به دنيا آمده است و به همراه يک خواهر و سه برادر سومين فرزند خانواده محسوب مي‌شود.
وي بازيگري را براي اولين بار در سال 69 با بازي در فيلم تلويزيوني "صبحگاه خونين" ساخته "فرامرز باصري" تجربه کرد که با "چنگيز وثوقي" همبازي بود و در سال 70 با ايفاي نقش "منصوره" در فيلم سينمايي "گلها و گلوله‌ها" به کارگرداني زنده ياد "ناصر مهدي پور" به سينما آمد همچنين در فيلم طالع عشق در نقش حليمه دايه پيامبر اسلام(ص) ظاهر شد.
خوئيني‌ها بعد از وقفه اي طولاني در "فيلم دوستان" به کارگرداني علي شاه حاتمي دوباره به سينما بازگشت و دور جديدي بازيگري خود را آغاز کرد و در فيلم‌هايي چون "الاي شهر پايين شهر" در نقش اصلي همبازي محمدرضا گلزار شد وي در سال 83 بابازي در نقش اصلي فيلم سينمايي "نقاب" در کنار محمدرضا شريفي نيا ، امين حيايي و پارسا پيروز فر درخشيد و در همان سال در فيلم "اسپاگتي در هشت دقيقه" با بازي و کارگرداني "رامبد جوان" ايفاي نقش کرد.
خوئيني ها با بازي درخشان در سريال "معصوميت از دست رفته" براي اهالي تلويزيوني شناخته شد و به همين خاطر در جشنواره برنامه هاي تلويزيوني سال 83 و 84 به عنوان بهترين بازيگر نقش اول زن مورد تقدير قرار گرفت.
بعد از بازي در کارهاي سينمايي دعوت مهدي فخيم زاده را براي بازي در فيلم‌هايش پذيرفت و در سال تلويزيوني پرمخاطب "بي صدا فرياد کن" به عنوان نقش اول جلوي دوربين رفت و بعد از اين سريال در فيلم يکي از ما دو نفر با بازي "بهرام رادان" و کارگرداني "ميلاني"، بازيگر و دستيار اين کار را به عهده داشت و در حال حاضر در سريال فاخر"کلاه پهلوي" ايفاي نقش مي کند که بازي خوب او در نقش عاليه واکنش‌هاي مثبت زيادي را برانگيخت.
فيلم‌هاي "گيس بريده"، "دعوت"، "سوپر استار"، "پسر تهروني"، "زمهرير"، "لج و لجبازي" ، "بيداري روياها"، "درامتداد شهر" و "دل بي قرار" از جمله بازي‌هاي او در طول مدت فعاليتش است و در ميان سريال‌ها نيز "سفر سبز"، "راه شب"، "روزهاي اعتراض" و "خاطرات مرد ناتمام" ايفاي نقش کرده است.
خوئيني ها با اينکه از طريق چنگيز وثوقي به عرصه هنر آمده است اما نمايش توانايي هاي خود نشان داد ک در بازيگري استعداد نهفته اي داشته است.

منبع : باشگاه خبرنگاران


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:سارا خوئینی ها , روز تولد , باشگاه خبرنگاران , چنگیز وثوقی , | 13:22 | نویسنده : مانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.