سارا : کی برمیگردی؟
 
سیا :نمیدونم ، شاید خیلی زود شایدم هیچ وقت
 
سارا : پس چرا اومدی؟
 
سیا : محض دلتنگی ، بدون خداحافظی نمیتونستم برم
 
سارا : موضوع چیه سیا ؟ پدرم بهت چی گفت ؟
 
سیا : نپرس سارا ، خواهش میکنم نپرس
 
سارا : پس منم باهات میام
 
سیا : بچه نشو سارا ، ستاره ی بخت من مثل شب سیاست ، تو یک عمر توو ناز و نعمت بزرگ شدی ، ولی من چی ؟ از وقتی چشم باز کردم وبال مادری بودم که تو خونه مردم کلفتی میکرد ، پدرت حق داره ، اگه منم جای اون بودم ،دختری که با زحمت بزرگ کردم دو دستی تحویل ی آدم ی لا قبا مثل خودم نمیدادم . منو تو ی وسله ی ناجوریم سارا
 
سارا : من باید بهت بگم بله که گفتم ،دیگه چی میخوای ؟
 
سیا : نمیخوام تو فدای آرزوهای ی آدم در به در به اسم سیا بشی .می فهمی؟
 
سارا : پس آرزو های من چی؟ آرزو های من چی سیا
 
سیا : بابام همیشه میگفت ؛ آرزو های آدم مثل برف زمستونه ، که با ی آفتاب آب میشه
 
سارا : پس ابری باش سیا ، ابری باش
 
سیا : میخوای اشکامو در بیاری؟
 
سارا : مگه تو در نیاوردی؟
 
سیا : خداحافظ سارا
 
سارا : سیا صبر کن ، صبر کن ؛ صبر کن سیا ، صبر کن

برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393برچسب:, | 19:23 | نویسنده : مانا |

 

 

"احمد نجفي" با بازي در مجموعه تلويزيوني "كارآگاه علوي" نمونه تپكال يك كارآگاه اروپايي ايرانيزه شده بود.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، سريال "كارآگاه علوي" در سال 75 از تلويزيوني پخش شد و مانند ديگر آثار پليسي با موفقيت خوبي روبرو شد.
 
 
 
"احمد نجفي" در اين مجموعه با وجود اينكه نقش يك كارآگاه را ايفا مي كرد اما نوع بازي وي نمونه اي تيپيكال از كارآگاه هاي اروپايي بود كه به خوبي ايرانيزه شده بود.
 
 
 
"احمد نجفي" در اين سريال با كلاه شاپو باراني بلند نگاهي تيزبين كه با بررسي صحنه جرم پي به موضوع برده و مجرمان را دستگير مي كرد.
 
 
 
در اين مجموعه مرحوم" فرهاد محمدي" نقش دستيار كارآگاه علوي را ايفا مي كرد و در سري دوم نقش آن به يوسف مرادياني سپرده شد متاسفانه سري دوم اين سريال نتوانست نظر مخاطبان را به خود جذب كند و به موفقيت قسمت اول برسد.
 
 
 
سري اول اين سريال مربوط به زمان حكومت رضا شاه بود و سري دوم در ادامه آن با اين تفاوت كه ديگر رضا شاه بر سر قدرت نبود.
 
 
 
هدايت در سريال محاكمه نيز بار ديگر به سراغ اين مقطع تاريخي رفت و اين بار شخصيتي را مجور سريال خود قرار داد كه پس از سقوط حكومت رضا شاه در شهريور 1320 از تبعيد به ايران باز مي‌گردد و با حضور در محل كار قبلي دستگاه قضايي به پيگيري پرونده هاي قديمي مي پردازد . 

برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393برچسب:, | 19:21 | نویسنده : مانا |
گزارشی از آنچه مسعود رشیدی و همكارانش در سریال «گلریزان» جستجو كرده‌اند
شبكه شما برای به نمایش گذاشتن آثار فاخر تلویزیونی مراكز استانی، به پخش مجموعه‌ای تلویزیونی با عنوان «گلریزان» اقدام كرده است. این سریال با به‌تصویر كشیدن منش پهلوانی، سعی دارد با كمك گرفتن از چهره‌های محبوب سینمای كشور، پهلوان امروز را تعریف كند.
 
این مجموعه تلویزیونی به كارگردانی مسعود رشیدی در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای از سوی سیدعلی‌اكبر محلوجیان نوشته شده است. نقش‌های اصلی گلریزان را بازیگرانی چون ایرج نوذری، فرامرز صدیقی، آرام جعفری و... به عهده دارند و اكنون هر شب ساعت 22 از شبكه شما پخش می‌شود.
 
محلوجیان این‌بار قصه خود را به داخل محله‌ای قدیمی برده است؛ محله‌ای كه در آن ریش‌‌سفیدها، زورخانه، مراسم گلریزان، خانواده‌های صمیمی و... جملات ناآشنایی نیست.
 
سریال گلریزان، زندگی چند جوان و خانواده آنها را به صورت موازی دنبال می‌كند و قصه‌اش در محله‌ای قدیمی اتفاق می‌افتد. ماجرا از جایی آغاز می‌شود كه حشمت پس از گذشت سال‌های طولانی از زندان آزاد می‌شود. او به جرم قتل پدر مرتضی به زندان رفته است. در غیاب او دوست صمیمی‌‌اش به نام هیبت به هیچ‌كدام از قول‌هایش درباره خانواده او عمل نكرده و آنها را رها كرده است. همچنین در گوشه‌ای دیگر از داستان، پیرمردی با نام غلامحسین نیز برای تهیه جهیزیه دخترش (نرگس) دچار مشكل مالی می‌شود.
 
 ریش‌‌سفیدهای محل تصمیم می‌گیرند با انجام مراسم گلریزان در زورخانه محل، هزینه جهیزیه نرگس را تامین كنند. مراسم گلریزان یك مخالف هم دارد كه به كارهای خلاف اشتغال دارد و قصد دارد از فقر و احتیاج غلامحسین سوء‌استفاده كند به همین دلیل نوچه‌های خود را مامور می‌كند تا مراسم گلریزان را به هم بزنند و...
 
این سریال با مضمون اجتماعی و خانوادگی در سیمای مركز همدان تولید شده است. تهران، بخش‌های مختلف شهر همدان، تپه‌های باستانی عباس‌آباد، مقبره بوعلی سینا، موزه بوعلی، بنای گنجنامه و... از لوكیشن‌های این مجموعه هستند.
 
مجموعه گلریزان، مجموعه‌ای پرلوكیشن است كه به تهیه‌كنندگی افشین زمانی ساخته شد و بازیگرانی چون فرامرز صدیقی، كتایون امیرابراهیمی، ایرج نوذری، سیامك اطلسی، كاظم افرندنیا، یوسف مرادیان، مارال فرجاد، آرام جعفری، سمیرا سیاح، مهدی امینی‌خواه، كاوه سماك‌باشی، پویا امینی، امیر غفارمنش، مریم بلالی‌مقدم، ناصر گیتی‌جاه، مهدی فقیه مقابل دوربین علی محمدزاده ایفای نقش كرده‌اند و علی‌اصغر هندی، محمود حكمت اثر و رضا افشاری از بازیگران بومی و همدانی مجموعه هستند.
 
هزینه كم، خروجی مطلوب
 
مسعود رشیدی، كارگردان سریال گلریزان درخصوص قرار گرفتن این سریال در فهرست پخش این شبكه می‌گوید: سریال گلریزان براساس استانداردهای پخش شبكه یك در زمستان 1385 در مركز همدان ظرف سه ماه ساخته شد. این سریال برعكس ظاهر آن با هزینه كم، اما در عین حال با ظرافت‌های هنری تولید شده است.
 
كارگردان سریال گلریزان می‌افزاید: این مجموعه تلویزیونی قرار بود بعد از رمضان سال 86 از شبكه یك سیما پخش شود و با این‌كه تیزر و معرفی آن در شبكه یك صورت گرفته بود، به پخش نرسید؛ اما با تغییرات صورت گرفته، این سریال آماده نمایش شد.
 
رشیدی ضمن تشكر از قرار گرفتن این سریال در فهرست پخش شبكه شما اظهار كرد: بعد از بازبینی‌های مجدد سریال و با توجه به این كه گلریزان موفق به كسب بالاترین امتیاز برای پخش شده بود، برای سرعت بخشیدن به ریتم سریال قسمت‌هایی از سریال حذف و با سیلقه شخصی به 15 قسمت كاهش یافت.
 
رشیدی زمان پخش این سریال را كه شب‌ها ساعت 22 و تكرار آن 15 عصر روز بعد است، مناسب می‌داند و می‌گوید: این سریال ظرفیت دارد از شبكه‌های دیگر نیز پخش شود.
 
وی درباره حذف قسمت‌هایی از سریال و این كه با حذف سكانس‌ها، آیا مخاطب شاهد آشفتگی و نقص در انتقال مفاهیم سریال نمی‌شود، می‌گوید: حذف قسمت‌هایی از سریال از منظر داستانی مشكل چندانی به وجود نمی‌آورد. سكانس‌های جالب و خوش‌ساخت سریال، اجازه كم بودن تصویر در گذشته و آینده را برطرف كرده است.
 
كارگردان سریال گلریزان درباره زورخانه و منش پهلوانی و زنده نگه داشتن آداب و رسوم گذشتگان و این كه سریال گلریزان به چه اندازه خود را در معرفی و بازشناسی این فرهنگ مقید كرده است، می‌افزاید: وظیفه ما زنده نگهداشتن و شناساندن آداب جوانمردی و پهلوانی جوان نسل گذشته برای جوانان امروز است. اگر زورخانه منش و رفتار پهلوانی را به سبك و روش قدیمی خود پیش ببرد، جوابگوی نسل جویای تنوع و تازگی نخواهد بود. وی تصریح می‌كند: بازنمایی جلوه‌های جدید از زورخانه و آداب و رسوم زورخانه می‌طلبد با تازه‌های به روز به زورخانه نگاه كنیم و برای ملموس كردن زورخانه، با ایده‌های تازه وارد محیط زورخانه شویم.
 
اكنون مسعود رشیدی، كارگردان سریال گلریزان دو كار آماده پخش از شبكه‌های یك و استانی دارد. «تازه‌واردها» در مركز مازندران تهیه و تولید شده است و «شب شیشه‌ای» كه قرار است بزودی از شبكه سه سیما پخش شود.
 
فیلمنامه‌ای مناسب برای بازیگر
 
یوسف مرادیان، بازیگر سینما و تلویزیون و از بازیگران سریال گلریزان در پاسخ به این پرسش كه چه عامل و جذابیتی در نقش مرتضی وجود داشت كه او را به جمع سازندگان سریال گلریزان كشید، می‌گوید: جدا از نقش مثبت و سكانس‌های خوش‌نقش این فیلمنامه، نقش سیدعلی اكبر محلوجیان در خلق شخصیت‌های ملموس و نزدیك به دنیای واقعی بینندگان و كارگردانی بسیار خوب مسعود رشیدی و سرانجام خود قصه كه به مقوله پهلوانی و جوانمردی پرداخته بود، دست به دست هم داد تا در گلریزان بازی كنم.
 
مرادیان درباره داستان سریال بیان می‌كند: اصالت‌های فرهنگ ایرانی و معاشرت‌های زیبایی كه متعلق به سرزمین ماست از نسلی به نسل دیگر قابل انتقال است. این سریال با پرداختن به نسل جوان، سعی در بازنگری منش جوانمردی از نوع زورخانه می‌كند.
 
وی با تحسین فیلمنامه و كارگردانی موفق سریال گلریزان تصریح می‌كند: این سریال جزو اولین كارهای دهه اخیر است كه به مقوله پهلوانی و جوانمردی پرداخته است و با مقایسه سرانگشتی كارهای معدودی كه پس از گلریزان صورت گرفته می‌توان به جرأت مهر تائید موفقیت را بر كارنامه این سریال دید.
 
مرادیان ادامه می‌دهد: امیدوارم كارهایی از این جنس در جامعه هنری ساخته و پرداخته شود، چراكه لحظه لحظه تاریخ این دیار پر از رویدادهای واقعی و اتفاقاتی است كه نباید هیچ وقت به فراموشی سپرده شود كه در رأس آن در داستان‌ها و روایات دینی می‌توان به فتوت و جوانمردی امیرالمومنین(ع) و در شكل داستانی آن، داستان‌های شاهنامه و شخصیت‌های جذاب آن اشاره كرد.
 
مردایان ضمن اظهار نارضایتی از تاخیر به وجود آمده در پخش سریال گلریزان می‌گوید: تاخیر در پخش سریال‌ها، عواقب و آثار بدی در ذهن عوامل دارد. او ادامه می‌دهد: هنرمند با تمام انرژی و انگیزه و نیرو شروع به كار كرده با این تصور كه كار وی همه فاكتورها را برای پخش دارد. در ادامه شاهد این رویداد دردناك می‌شود كه ثمره عمر وی خاك خورده و دیده نمی‌شود. وی ضمن تشكر از خیرین زنده‌كننده سریال گلریزان آن را مرهمی دانست كه پس از سال‌ها باعث زنده شدن اثری ماندگار در تاریخ هنری كشور شد.
 
بازیگر نقش مرتضی درخصوص پخش این سریال از شبكه شما می‌گوید: شبكه شما، انگیزه و استعداد این را دارد كه رو به جلو حركت كند و كارها و سریال‌های قوی كه از این شبكه پخش می‌شود، نشان‌دهنده موفقیت رو به رشد این شبكه است. مرادیان اظهار امیدواری می‌كند كه این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.
 
روایتی متفاوت
 
مهدی امینی‌خواه درباره نقشی كه در سریال گلریزان دارد، می‌گوید: ناصر، فردی است كه سالیان زیادی در ژاپن بوده و آنجا كار كرده و پس از مدت‌ها به ایران برمی‌گردد و در این حین با شوهر خاله خود شریك می‌شود، اما در عین ناباوری شوهر خاله‌اش از عشق او به دخترش سوءاستفاده و سرمایه او را غصب می‌كند.
 
وی ادامه می‌دهد: دلباختگی ناصر به دختر خاله‌اش مسیر داستان را به گونه‌ای رقم می‌زند كه امیدوارم بینندگان این سریال جذاب با دنبال‌كردن بقیه داستان از دیدن آن لذت ببرند.
 
امینی‌خواه، سریال گلریزان را روایت زندگی انسان‌هایی دانست كه با صفا و صمیمیت در جنوب شهر زندگی می‌كنند، ولی با مرام و معرفت درونی كه میان آنها حكمفرماست، بی‌آلایشی كنار هم بودن را اولین و آخرین هدیه خدا در روزهای شیرین و حتی تلخ خود می‌دانند.
 
وی كار با رشیدی را از جمله دلایل پذیرفتن همكاری با سریال گلریزان برمی‌شمارد و تصریح می‌كند: به تصویر كشیدن لایه‌های درونی زندگی افراد كه منطبق با واقعیت دنیای امروزی است و همچنین با معرفت و زحمتكش‌بودن نقشم را در این سریال بسیار دوست دارم و آن را قابل ستایش می‌دانم.
 
وی، موفقیت سریال گلریزان را در نویسندگی پرتوان محلوجیان می‌داند. وی ادامه می‌دهد: این سریال با هوشمندی خاصی ساخته‌شده و امیدوارم بینندگان شبكه شما از دیدن این سریال نهایت لذت را ببرند، چرا كه با دیدن و پذیرفته ‌شدن این سریال، تلاش و خستگی تیم هنری پس از هفت سال از تنشان بیرون می‌آید.
 
معظمه حاجی‌زاده
 
منبع: جام جم

برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393برچسب:, | 19:20 | نویسنده : مانا |

 

سريال علي شاه حاتمي با بازی مرادیان، کاسبی و یک بازیگر خارجی
«همسفر و خـورشید» بـه بمبئی می‌رسـد
بانی فیلم آنلاین: تصویربرداری سریال «همسفر و خورشید» بزودی در کشور هند پیگیری خواهد شد.
به گزارش «بانی فیلم»، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «همسفر و خورشید» به نویسندگی و کارگردانی علی شاه حاتمی طی روزهای آتی در کشور هند پیگیری خواهد شد. تصویربرداری این سریال از 20 تیر سال جاری تاکنون در شهرهای یزد، مشهد و خرمشهر انجام شده و قرار است قسمت های باقیمانده از کار – که شامل بخش عظیمی از پروژه خواهد بود- در کشور هند و در شهر بمبئی انجام شود. گروه تولید پروژه مقدمات این سفر را تاکنون انجام داده اند و لوکیشن ها نیز به طور کامل انتخاب شده است.
«همسفر و خورشید» روایتگر یک زائر امام رضا(ع) است که طی سفری با اتفاقات و افراد مختلفی مواجه می شود. مجموعه مضمونی متفاوت و روایتی شاعرانه دارد و اثری متفاوت در کارنامه شاه حاتمی محسوب می شود.
یوسف مرادیان، محمد کاسبی، سهند جاهدی و بازیگر خارجی پروژه جانوسینک بازیگران اصلی این سریال هستند که قرار است از شبکه قرآن روی آنتن رود.
شاه حاتمی پیش از این در کارنامه خود ساخت مجموعه های تلویزیونی «خوش رکاب»، «خوش غیرت»، «O مثبت» و فیلم های سینمایی «پرواز مرغابی ها»، «تعقیب سایه ها»، «کولی»، «ترکش های صلح»، «دوستان»، «پرنده آهنی» و... را داشته است.
او خود تهیه کنندگی «همسفر و خورشید» را برعهده گرفته است.

برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393برچسب:, | 19:15 | نویسنده : مانا |
يوسف مراديان: سرگرد صدري به هيچ وجه راوي كارآگاه علوي نيست نقطه مبهمي در فيلمنامه حسن هدايت وجود نداشت
 
 
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو
 
يوسف مراديان كه در سريال «كارآگاه علوي» نقش سرگرد صدري را بازي مي‌كند، خاطرنشان كرد كه اين شخصيت از آن دست كارآگاههايي است كه بيننده دو وجهه از شخصيتش را مي‌بيند.
 
وي هم‌چنين اظهار كرد كه سناريويي كه حسن هدايت نوشته بود به خوبي تمامي وجوه اين شخصيت را ترسيم مي‌كرد و نقطه مبهمي براي او به نگام بازي سرگرد صدري وجود نداشت.
 
اين بازيگر تلويزيون در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، در پاسخ پرسشي درباره آزادي عمل او در خلق شخصيت سرگرد صدري با توجه به آن كه اين شخصيت در سري اول كارآگاه علوي وجود نداشته‌است، گفت: صد در صد اين طور است؛ «سرگرد صدري» تنها كارآگاهي است كه ما زندگي خصوصي‌اش را در اين سريال مي‌بينيم؛ بنابراين علاوه بر اينكه جديتش را در محيط اداره و ارتباطاتش با همكارانش مي‌بينيم، متوجه مي‌شويم كه او در زندگي زناشويي‌اش يك آدم ديگر است و سعي مي‌كند مرد ايده‌آلي باشد.
 
وي به اين پرسش كه آيا براي خلق شخصيت «سرگرد صدري» از الگوي خاصي تبعيت كرده‌است؟ پاسخ مثبت داد و گفت: صادقانه‌ترين جواب اين است كه خود سناريو هر كدام از شخصيت‌ها را به خوبي پرداخت كرده بود و بخشي مجهول در قصه وجود نداشت. من هم مسلما وقتي تمامي قصه‌ها را خواندم، در مورد صدري به يك كليت رسيدم؛ در جزئيات هم مسائلي از جمله جنس بازي بازيگر، نگاه او و غيره روي نقش تاثير مي‌گذارد.
 
وي ادامه داد: من بارها خودم به شخصه ديدم كه وقتي كارآگاههاي واقعي به چهره‌ها‌ي متهمان نگاه مي‌كنند آنان ناخودآگاه اعتراف مي‌كنند؛ كارآگاهها نگاههاي نافذ و تيزي دارند و هر چند ممكن است گاه خودشان را سردرگم نشان دهند ولي حتما چند قدمي جلوتر هستند.
 
به گفته مراديان سريال «كارآگاه علوي» پس از اتمام كامل فيلمنامه، كليد خورد.
 
انتهاي پيام
 
شنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1387 

برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393برچسب:, | 19:12 | نویسنده : مانا |

 

 
بانی فیلم آنلاین: يوسف مراديان اين روزها جلوي دوربين سريال «همسفر و خورشيد» علي شاه حاتمي است.
بازيگر سريال «کارآگاه علوي» درباره پروژه هاي جديد اش به «باني فيلم» گفت: اين روزها جلوي دوربين سريال «همسفر و خورشيد» به کارگرداني علي شاه حاتمي هستم. داستان اين سريال بين ايران و هند اتفاق ميافتد و بيشتر مردم بايد آن را دنبال کنند تا بخوانند. وي درباره کارهاي پيشنهاد شده اش گفت: چندين کار بعد از فيلم سينمايي «متروپل» پيشنهاد شد که متاسفانه بنا به دلايلي نتوانستم آن را قبول کنم. ولي خوشحالم که ماه رمضان با برنامه «به رنگ آفتاب» مهمان خانه هاي مردم بودم. من در کارهاي تاريخي چون: «اصحاب کهف»، «قصه رستم و اسفنديار»، «کارآگاه علوي» و... حضور داشتم و تجربه هاي زيادي را در اين پروژه ها بدست آوردم. تشکر مي کنم از آقاي هوشياري بابت دعوتشان از من در برنامه «به رنگ آفتاب»؛ چون در کنار کارشناسان و ديگر عزيزان برنامه خاطره خوبي را برايم رقم زد. او نظرش را درباره کيفيت پروژه هاي سينمايي و تلويزيوني گفت: کارهاي خوب به ندرت پيدا مي شود، اما کارهايي که جذابيت خودش را ندارد زياد شده و اين روند باعث سخت شدن توليدات است. همچنين يکي از اين وضعيت ها روي دستمزد ما بازيگران تاثير دارد. ما تا چندسال پيش امنيت و آرامش داشتيم، اما الان ديگر سر صحنه هم پر از استرس هستيم، به جاي آنکه آرامش داشته باشيم. هر انساني که کار مي کند، اميد بر قرار داد و تعهد به حساب و کتاب خودش را دارد، هرچند قصد ما پول نيست، مهم خدمت است اما واقعا دستمزد نياز مالي مهم اين روزها شده است. يوسف مراديان از کودکي در صدا و سيماي کرمانشاه به عنوان بازيگر فعاليت کرده است. وي بازي در سينما را از سال1375 با فيلم سينمايي«لاک پشت»، کاري از علي شاه حاتمي آغاز کرد.  
 

برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393برچسب:, | 19:10 | نویسنده : مانا |

 

"آزاده نامداری" بالأخره ماجرای طلاق از "فرزاد حسنی" را پس از حدود سه ماه رسانه‌ای کرد و در گفتگویی این موضوع را رسماً تأیید کرد.
 
 
به گزارش نامه نیوز، از حدود سه ماه پیش خبری دهان به دهان در میان اهالی رسانه‌ای می چرخید. خبر مربوط بود به پرسر و صداترین ازدواج سال 92،‌ ازدواجی که سید حسن خمینی عاقد آن بود و دو تن از مجریان مطرح کشور، زوج و زوجه آن. «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» با هم ازدواج کردند و این موضوع را رسماً و با حضور در کنسرت یکی از خوانندگان کشور اعلام کردند.
اتفاقا همین زوج مجری بودند که برای اولین بار به طور مشترک، اجرای برنامه سال تحویل شبکه دو سیما را به عهده گرفتند. اجرایی که اصلاً نتوانست مطابق انتظار بدرخشد و پر حاشیه شد و انتقادات بسیاری را هم برانگیخت؛ درست مثل خود این دو مجری، پر سر و صدا شد و پر حاشیه.
خبر طلاق نامداری و حسنی را مدت ها بود شنیده بودیم، ولی به جهت رعایت حریم شخصی این دو هنرمند،‌ خبر آن را منعکس نکردیم تا حریم شخصی آن ها را فدای یک خبر پرکلیک نکرده باشیم. تا امروز که آزاده نامداری در گفتگوی خود را با روزنامه صبا برای نخستین بار در یک تریبون رسمی این خبر را اعلام کرد...
 
آزاده نامداری در گفتگو با روزنامه صبا گفت:‌ آزاده نامداری قطعاً زندگیش آبستن اتفاقاتی بوده و هر جوری هم که مدیریت کرده نتواسته جلوی رخداد بیرونی آن را بگیرد. اما من اصلا سعی نمی کنم که بگویم این اتفاق نیفتاده یا مقصرش کس دیگری بوده است. من می خواهم بگویم که این اتفاق می تواند در زندگی هر کسی بیافتد...
 
گفتنی است خبر طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی پیش از این در محافل غیر رسمی نقل شده بود.
 
منبع:مثلث

برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393برچسب:, | 19:5 | نویسنده : مانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.