مصاحبه هنرمندان

بازیگری کسب و کار من است

 

 

   
 
 
 
 
   
   
 
سارا خویینی ها چهره یی آشنا برای دوستداران تلویزیون است . بیشتر این آشنایی برمی گردد به حضورش در سریال «معصومیت از دست رفته » و بازی در نقش «حمیرا»، با آن حیله گری و میمیک خاص که کمتر در سریال های تلویزیونی دیده بودیم . به نظر او، هر کدام از کارهایش یک تجربه جدید است و از اینکه می تواند در کنار حرفه یی ها کار کند احساس خوشبختی می کند.
● سارا خویینی ها را بیشتر در تلویزیون دیده ایم ، «معصومیت از دست رفته »، «سفرسبز»، «راه شب » بازی در تلویزیون را دوست دارید یا پیشنهادهای تلویزیونی تان بیشتر است ؟
فعالیت در تلویزیون و سینما هرکدام جاذبه های خودش را دارد. من کارم را با سینما آغاز کردم و همزمان ، هم در سینما و هم در تلویزیون کار کردم . بازی در تلویزیون را دوست دارم . اگر نقشی باشد که احساس کنم جای بازی دارد و گروه خوبی هستند کار می کنم . چون کارکردن با کارگردان های حرفه یی را دوست دارم . در تلویزیون با کارگردان هایی کار کردم که شاید در سینما مثل آنها نداشته باشیم .
● در مورد نقش هایی که بازی کردید یک اتفاق خوب وجود دارد اینکه شبیه هم نیستند و کلیشه نشده اید. معیارتان برای انتخاب نقش چیست ؟
کلا بازی در نقش های متفاوت را دوست دارم . با نقش هایی که انتخاب می کنم قدرت بازیگری ام را محک می زنم . ولی از همه مهمتر، وجود کارگردان است . کار با آقای میرباقری ، تجربه بسیار خوب و متفاوتی بود. همیشه مدیون محبت های ایشان هستم .
در حال حاضر، با آقای فخیم زاده همکاری می کنم . سریالی به نام «بی صدا» که بخاطر حضور در آن ۸ کار سینمایی را رد کردم . به نظرم ارزشش را دارد. یک سریال پلیسی که قرار است از شبکه ۲ پخش شود و مراحل فیلمبرداری اش را پشت سر می گذارد.
● بازیگری را از کجا شروع کردید؟
از سن ۱۵ سالگی با فیلم گل ها و گلوله ها وارد عالم بازیگری شدم و ۱۵ سال است که مشغول کار هستم .
● چقدر اهل مطالعه اید؟
اوقات بیکاری را مطالعه می کنم ولی بیشتر اهل ورزش و جنب و جوش هستم . کارهایی که باید در آن آرامش مطلق وجود داشته باشد مرا خسته می کند. فیلم های خوب را هم نگاه می کنم . برای یک بازیگر، فیلم دیدن تجربه بسیار خوبی است . به انسان کمک می کند که حس های درونی اش را ببیند.
به کتاب هایی مثل «گفت وگو با مردگان » و یا «انسان روح است نه جسد» همینطور کتاب های ژوزف مورفی علاقه دارم .
● از آخرین فیلم ایرانی و خارجی که دیده اید برایمان بگویید.
بازی پرویز پرستویی و رضاکیانیان را دنبال می کنم . بازی گلشیفته فراهانی هم دوست دارم . همینطور محمدرضا شریفی نیا که در همه زمینه ها هنرمند است . در مورد فیلم های خارجی ، فیلم های بازیگرانی مثل نیکول کیدمن ، نیکلاس کیج ، اما تورمن ، بوروس ویلیس و جولیا رابرتز فوق العاده اند.
● به جز سریال «بی صدا» کار جدیدی دارید؟
در حال حاضر فیلم «نقاب » و «گیس بریده » را آماده اکران دارم . «نقاب » فیلمی است به کارگردانی کاظم راست گفتار و در آن با امین حیایی ، پارسا پیروزفر، محمدرضا شریفی نیا و گوهرخیراندیش همبازی ام . «گیس بریده » هم فیلمی است از جمشید حیدری . از بازیگرانش می توانم به گلشیفته فراهانی و محمدرضا شریفی نیا اشاره کنم . در هردو این فیلم ها نقش جذاب و متفاوتی با بقیه کارهایم دارم .

گفت و گو با سارا خویینی ها
پریچهر باقری


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت19:49---20 فروردين 1390
پاسخ:میشه بگین چی یاد گرفتین ازش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 20 فروردين 1390برچسب:, | 11:54 | نویسنده : مانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.